101X
de la 2000,00 €
Tehnologie italiana la superlativ
Nu se poate nega faptul că Wilier Triestina are spiritul de curse în ADN-ul său. Crearea de biciclete ușoare, rapide și ultraperformante a devenit esentiala chiar și în lumea offroad. Obiectivul stabilit pentru proiectul 101X a fost de a realiza un MTB crosscountry ultrausor. 101X utilizeaza tehnologii familiare si stil de la alte modele, pe care s-au dat biciclisti de renume la divizia Wilier ,cursiere. Acesta este motivul pentru care veți găsi mai multe dintre caracteristicile seriei Zero.7 și Cento1 în 101X.
Spate asimetric
În partea din spate asimetrica(brate asimetrice spate), veți recunoaște asemănarea de familie cu modelele de sosea Cento1. Partea de antrenare este configurată pentru a facilita trecerea lanțului și pentru a contracara cuplul aplicat de la pedalare. Partea stanga în schimb urmează propriul design special, din două motive: pentru a rezista la o alungire în funcție de context derivată din comprimarea lanțului de pe partea de antrenare și pentru a da spațiu pentru postul de montare, integrat intern.
Spate thru axle
În proiectarea triunghiului spate asimetric, am acordat o atenție deosebită alegerii sistemului thru axle. Cadrul carbon 60ton vine cu un Shimano standard de 12 mm prin intermediul ax QR. Spatiul din spate este de 142 mm.
Cabluri integrate / Di2compatibil
La fel ca modelele de top de la drum, 101X integrează complet cablurile în interiorul cadrului carbon prin intermediul plăcilor speciale, ca pe Zero.7. Această soluție permite intrarea cablurilor în interiorul cadrului la un unghi optim, orientându-le spre suportul de bază. Toate acestea păstrează cablurile la o distanță corespunzătoare de pe pereții interiori ai cadrului, evitând zgomote deranjante atunci când se produc vibrații. 101X este Di2 compatibil deoarece plăcile de cablu de pe tubul de sus pot accepta cablurile de frână din spate precum și firele DI2.
PRESS FIT BB
Așa cum am făcut pe Zero.7, Cento1SR și Cento1AIR, am folosit, de asemenea, un suport de fund a crescut lățimea de 92 mm, pe 101X. Această soluție ne permite să dea rigiditate laterală a cadrului . Cablurile de transmisie care rulează sub suportul de bază sunt integrate în cadru prin placa de ghidare a cablului. Această placă se integrează perfect cu protector integrat de cadru, aproape etansate ermetic cablurile din interior, menținându-se departe de noroi și murdarie.
Side swing pregatit
101X este gata pentru a fi configurat cu noile parti laterale ale sistemului deraiorului față. Remedierile direct la schimbătorul tubul scaunului și este acționat prin cablu care iese din tub în jos, permițând astfel creșterea clearance-ului între roata din spate și tubul scaunului. 101X poate fi, de asemenea, montat cu un schimbător montură tradițional directă.
Inclinatia cadrului
O altă caracteristică a cadrului este diferențiată de diametrele tuburilor . Capătul superior masoara 1 1/8 „, in timp ce baza este de 1 1/2”. Această diferențiere particulară a celor două diametre, vizibile, dar nu accentuate mai ales, ne-a permis să se obțină un echilibru optim între rigiditatea și manevrabilitatea bicicletei.
Seat tube
În comparație cu MTB din colecțiile anterioare, 101X este dotat cu un diametru de după scaun de 27,2mm pentru un confort maxim. Pentru a asigura soliditatea și pentru a asigura o mai mare siguranță pentru cicliști, am creat o consolidare care cuprinde tubul scaunului chiar sub clema scaunului. Această soluție a dat MTB 101X un aspect elegant și rafinat.
Proiectare echilibrata
La fel ca în seria GTR, The 101X este, de asemenea, proiectat în conformitate cu normele de proiectare echilibrate. Diferite tuburi cu diametru au fost utilizate pentru dimensiuni diferite pentru a da aceeasi senzatie și experiențe excelente atat celor care folosesc un cadru mic cat și celor care folosesc un cadru foarte mare. Confort, capacitatea de reacție și de utilizare ,excelente senzatii, sunt garantate oricarei persoane care foloseste un 101X, indiferent de inaltimea biciclistului.
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.